Reklamace

Jestliže je zboží poškozeno přepravou, je nutné hned reklamovat přepravu balíku u České pošty, nejlépe ještě tentýž den.

V případě, že potřebujete odbornou pomoc při nastavení nebo detekci příčiny problému, kontaktujte nás na našich telefoních číslech.

Pokud bylo zboží doručeno poštou a nevykazuje známky špatného zacházení s balíkem a tudíž se závada nestala při přepravě, zašlete výrobek zpět na naši adresu a zásilku označte slovem „REKLAMACE“. Výrobek je třeba zabalit do původního obalu, přiložit veškerou dokumentaci, která byla s výrobkem dodávána. Je třeba také přidat dokument, na kterém musí být tyto údaje: Jméno a adresa odběratele, kontakt, označení výrobku, číslo faktury, na které byl výrobek nakoupen a popis závady. Po přijetí zásilky bude výrobek předán reklamačnímu oddělení k vyřízení reklamace.